dimecres, 1 de setembre del 2010

McDonalds

Un americana del rotllo (no us deixeu portar pels tòpics, tots els americans no són babaus) ha fet un experiment caser molt clarificador i que m´ha cridat molt l´atenció: Ha deixat un menú de McDonalds damunt del banc de la cuina durant gairebé 5 mesos. El resultat? que després d´este temps les creïlles, el pa i l´hamburguesa estan intactes. I qué vol dir? doncs que fins i tot els fongs i els bitxos rebutgen un "menjar" que és el favorit de molts dels humans. Ells tenen millor paladar que molts de nosaltres. Intenteu fer el mateix experiment amb un troç d´embotit de la carnisseria d´enfront a vore quin és el resultat al cinqué dia. No vos dona que pensar?

Ací vos deixe les fotos que ho demostren.


4 comentaris:

  1. i jo, seguint amb el tema, vos recomane a tots vore el film "super size me".
    Carlos.

    ResponElimina
  2. Collons que mal rotllo! doncs jo solc anar amb els meus fills a McAuto els dissabtes. Ara m´has posat quimerós...

    ResponElimina
  3. PErò, que quede clar que jo hi vaig obligat...

    ResponElimina
  4. Tibu, això ho pilles tu un dia de Festes d'Agost a la matinada, estant el Forn de Mariano tancat, i estic segur que t'ho tragues tocadet d'all-i-oli.

    ResponElimina